Kommunikatørens rolle i sosiale medier
Sosiale medier har klart å “kapre” folks oppmerksomhet og det er blitt en unik markedsføringsplattform for å nå kundene. Det forsterker viktigheten av å være… Les mer »Kommunikatørens rolle i sosiale medier
Sosiale medier har klart å “kapre” folks oppmerksomhet og det er blitt en unik markedsføringsplattform for å nå kundene. Det forsterker viktigheten av å være… Les mer »Kommunikatørens rolle i sosiale medier
Digitaliseringen har ført til endrede markedsføringsaktiviteter, hvor vi som forbrukere er blitt individualister og vet når vi har et behov for noe. Det er et… Les mer »Inbound marketing: et buzzord uten effekt eller et effektivt virkemiddel?
Søkeoptimalisering (SEO) har eksistert helt siden slutten av 90-tallet og er i dag fortsatt like aktuelt. I søkeoptimaliseringens barndom var fokuset på rigging av søkeord… Les mer »SEO: seks tips til hvordan bli bedre på søkeoptimalisering
Internett består av store mengder med innhold og det er en hard kamp om å nå toppen av Googles søkeresultatside. Søkeoptimalisering handler ikke lenger utelukkende… Les mer »SEO: nye krav for å nå toppen av Googles søkeresultatside
I dag har Facebook utviklet seg til å bli enda mer enn bare et medium for kommunikasjon og deling av opplevelser. Annonsørene har begynt å… Les mer »Facebook som markedsføringskanal
Facebook har siden 2004 vokst enormt og i dag er det 3 284 000 aktive brukere i Norge. Det er ikke bare en plattform for… Les mer »Facebook: trender som påvirker digital markedsaktivitet
Du lurer kanskje på hvordan du skal få mer ut av søkeannonsene dine. I forrige innlegg blogget jeg om annonsering på søk og hvordan ta… Les mer »Gjør søkeannonsen effektiv med remarketinglister
Er du klar over hva du egentlig måler av trafikk på ditt nettsted? Har du oversikt over hvor mange personer som besøker nettstedet daglig? Det… Les mer »Google Analytics: tips og triks
I dagens markedsorientering blir kundene stadig viktigere. Kunden er bedriftens viktigste kilde til inntekt og bør derfor ivaretas etter beste evne. Det handler om å… Les mer »Mikroøyeblikk: Kunden i fokus